„E-rynki usług turystycznych”

Prezentujemy Państwu zarys treści programowych przedmiotu „E-rynki usług turystycznych”:

  1. E-rynek jako środowisko funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa.
  2. Obszary stosowania technik teleinformatycznych przez przedsiębiorstwa turystyczne.
  3. Struktura podmiotowa i przedmiotowa e-rynków usług przewozów pasażerskich, e-rynków usług hotelarskich, e-rynków imprez turystycznych.
  4. Rola witryny WWW w działalności przedsiębiorstwa turystycznego i metody analizy jej zawartości.
  5. Analiza zawartości witryn WWW wybranych firm przynależących do branżowych e-rynków turystycznych, a także innych organizacji związanych z turystyką.
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s